Tuesday 29 March 2011

aku lah ibu , aku lah ayah

assalamualaikum w.b.t

hmm , entry ak agak aneh kn ?
aku lah ibu , aku lah ayah ~ kpd satusatu nye adik aku
nk knl dye x ?? jengjengjeng
haa..ni la adik aku ^^
oke , let me stat storystory k. .huhu
sbnrnye , hari ni bersama 29.03.2011 umi n abah aku
pegi honeymo0n kt indonesia. . . bak kta adik aku tu , 
honeym0on tua2. . .haha
ni la umi n abah terchentaa <3
so , as a gud sista , aku terpakse la ambil alih tugas 
umi n abah aku kat sini sendirian 
memandangkan abg aku duk kt U dye. . .
hmmmmm ,

skg jadual hrian aku berubah
kalau dlu aku leh tido smpai siang. . . erkk ?
okeoke , smpai kul 9 ^^
skunk after sbuh da kne anta adik aku kt skul
n then , kne msk ag 
kul 2.30 kne amik dye pulang skul lak ( penat = =' ) huk3
tapi xpe laa , xlame pon . . . ari jmaat mlm
umi n abh da blik . . . yipPi !
so, before nk out amik adk ni , nk share ngn korg
tmpat bulan madu umi n abah . . .hihi

medan , indonesia
tadaa ! medan sekolah ! 0pps ,, medan indonesia laa. . .kua3
oke laa , da nk kua ni. . . daa


p/s :: kpd umi n abah,moga slamat pegi n selamat pulang yee !
         beli cenderahati banyakbanyak tau ! hihi
         love both of u <3




No comments:

Post a Comment